eRejestracja

Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, Busko-Zdrój, ul. Sądowa 9

 

Witamy w serwisie e-Rejestracja !

System eRejestracja przeznaczony jest dla użytkowników będących pacjentami SPZPOZ Busko, którzy chcą dokonać rezerwacji wizyty u wybranego lekarza dla wybranej poradni. Użytkownik może umawiać się na wizyty, odwoływać je oraz zmieniać terminy już zarezerwowanych. Aby wykonywać wymienione czynności, użytkownik musi posiadać aktywne konto.

  • UWAGA pacjenci rejestrujący się przez e-Rejestrację
    W przypadku nie stawienia się na umówioną wizytę przez e-Rejestrację tracisz możliwość dalszej rejestracji w systemie – konto zostaje zablokowane.
  • Pacjenci Przychodni nr 2 os. Sikorskiego są zobowiązani po rezerwacji wizyty w eRejestracja w dniu wizyty pobrać NUMER miejsca w kolejce.
  • Komunikat o braku aktywnej deklaracji
    jeśli podczas rezerwacji wizyty pojawi się komunikat o braku aktywnej deklaracji, proszę o kontakt z Rejestracją tel. +413757229, +48534501116 celem weryfikacji zgodności danych osobowych i teleadresowych. 

  • aby utworzyć konto należy nacisnąć przycisk „Utwórz konto” znajdujący się na pasku menu. Po zakończeniu etapu rejestracji konta, na podany adres email otrzymamy wiadomość z  linkiem aktywacyjnym (w przypadku braku wiadomości z linkiem aktywacyjnym, proszę sprawdzić folder "SPAM" lub skontaktować się z administratorem /link w dole strony/ ).
    Logowanie dostępne jest dla użytkownika posiadającego aktywne konto w systemie eRejestracja. Należy w tym celu użyć przycisku „Zaloguj się”.
  • nie ma możliwości tworzenia kilku kont za pomocą jednego adresu e-mail. Konta rodzinne można tworzyć za pomocą opcji subkonto, dostępnej w menu "Moje konto" po zalogowaniu. Podczas tworzenia subkont należy wpisywać nr PESEL należący do osoby dla której tworzymy subkonto.

WAŻNE! W trakcie dodawania subkonta - opcję "OPIEKUN" - zaznaczamy TYLKO w przypadku osób nie posiadających nr PESEL (np. noworodków). Brak lub nieprawidłowy nr PESEL członka rodziny ,dołączanego do konta głównego, uniemożliwi realizację zarezerwowanej wizyty w przychodni,

UWAGA!!!!
NAZWA UŻYTKOWNIKA i HASŁO rozróżnia duże i małe litery!

 

Zapraszamy również do skorzystania z zakładki POMOC, gdzie znajdą Państwo szczegółową instrukcję obsługi portalu eRejestracja

10-krotna nieudana próba zalogowania się przy użyciu błędnego LOGINU lub HASŁA skutkuje automatyczną blokadą dostępu do systemu z adresu IP, z którego nastąpiła wspomniana ilość błędnych prób logowania. W przypadku takiej blokady prosimy o kontakt z Administratorem pod adresem mailowym podanym w dole strony. W miarę możliwości prosimy o dołączenie zrzutu ekranowego z treścią komunikatu.